Minőségpolitika

Minőségpolitika

Az Élia Kft törekvése, hogy hallgatóink, partnereink minél szélesebb körben megismerjék és igénybe vegyék képzéseinket, felnőttképzési szolgáltatásainkat. Rövid és hosszú távú terveink között egyaránt szerepel a meglévő és leendő partnereink elégedettségének növelése, a mindenkori munkaerő-piaci igények szem előtt tartása, ügyfélszolgálatunkon a hallgatóbarát légkör kialakítása, valamint naprakész információs-, illetve szükség esetén hatékony panaszkezelési rendszer működtetése.

Szervezetünk a szolgáltatásaink színvonalát a vevők igényeinek és elvárásainak megfelelően kívánja alakítani, ezért magas minőségi színvonalon látja el valamennyi feladatát.

  • A minőségpolitika fontos alappillére az Élia Kft vezetőinek és minden munkatársának elkötelezettsége a céljainak tudatosításával. Megfelelés az elvárásoknak, magas fokú szakértelem, ismeret, önképzés és képességfejlesztés, állandó megújulás a meghatározó.
  • Cél a vevők igényeinek rugalmas kielégítése, megelégedettségük folyamatos növelése, az Élia Kft pozitív megítélésének állandó javítása.
  • Célunk a jogszabályi feltételeknek, teljes körű megvalósítása
  • Tevékenységünk minden mozdulata dokumentált, a Minőségirányítási kézikönyv és a folyamatszabályozások részletesen tartalmazzák a felelősségeket, a minőségirányítási tevékenységek végrehajtásának folyamatát.
  • Az Élia Kft minden dolgozójának állandó célja kell, legyen saját munkájának javítása, a szervezet munkatársai közötti együttműködés megvalósítása, fejlesztése. A minőségjavítási tevékenység folyamatos végzése minden munkatárssal szemben kötelezően elvárt feladat.
  • A minőségi munka az Élia Kft munkatársai számára minden szinten alapkövetelmény, melyet oktatási programok segítenek elő.

Céljaink eléréséhez az alábbi vezetési eszközöket vesszük igénybe:

  1. Biztosítjuk, hogy minőségpolitikánkat szervezetünk minden szintjén megértsék, elfogadják. Ugyanakkor törekszünk arra, hogy munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, a kezdeményezés a minőség javítására, melyhez minden feltételt biztosítunk számukra, beleértve:
  2. az egyértelmű szervezeti felépítést és feladatlebontást
  3. ehhez rendelt világos döntési szinteket
  4. az ennek megfelelő önállóságot és felelősségvállalást
  5. a folyamatos szakmai képzést és továbbképzést
  6. Szolgáltatásunk során a nem megfelelő munkavégzés megelőzésére, elkerülésére helyezzük a hangsúlyt.
  7. Figyelemmel kísérjük vevőink, partnereink igényeit és termékeinkkel, szolgáltatásainkkal való megelégedettségét.
  8. A minőségpolitikai adott évre kitűzött céljainak elérése elsődleges feladatnak tekinthető.

Tevel, 2019.01.02.